HTML

new direction

valami tortent velem, ami eddig meg sosem......

Friss topikok

Linkblog

2010.04.21. 21:26 hho

Olyan dolgok tortennek mostanaban  velem, amik alapjaba veve valtoztathatjak meg az eletem. Erzeseket taplalok valaki irant. Ez akar tok egyszeru es hetkoznapi is lehetne. Na, nalam ilyen nincs. Azt meg nem merem leirni, hogy szerelmes vagyok. Egyreszt, en meg a szerelem ...joder... masreszt meg, en meg a szerelem. Nezzuk az elsot, en meg a szerelem: legutobb es ez idaig egyetlen egyszer 21 eve voltam szerelmes.  Masodik en meg a szerelem: meleg vagyok. Ket eve elek igy es ez az elso alkalom, hogy szerelmes vagyok. De nem vagyok szerelmes! csak erzelmeket taplalok valaki irant.................szerelmes vagyok...............

Szoval elmultam harminc es meleg vagyok. Sokszor nehez elfogadni fejben, hogy rament az egesz (nagyon-)fiatalsagom arra, hogy elnyomtam magamban ezt az erzest, elnyomtam magamban az osztonoket. Ha jobban belegondolok hihetetlen kegyetlen voltam magammal szemben. Es az elmult husz evben ezt egyre nehezebb volt......egyre nehezebb volt atverni magam. Mig egy nap egy masik ugybol kifolyolag pszichologushoz kerultem es ott elohuztuk a melybol azt, amit igazabol mindig is tudtam: meleg vagyok. 

Az elso emlekeim egyebkent 4-5 eves korombol valok: ultem a szobamban es a tv-t neztem. Fekete-feher  film ment benne: egy par (no es ferfi) kozeledett az agy fele es emlekszem, hogy a fickot neztem vegig. Ennyi. Ez az egyik kincsem.

Szoval olyan dolgok tortennek velem, amik megvaltoztathatjak az eletem minden szempontbol. Amit mar irtam, hogy ....sze....erzeseket taplalok valaki irant, illetve a masik: nem Magyarorszagon lakom. 4 eve kulfoldon elek. Meg nem akarom leirni, hogy hol. Az elmult harminc ev ovatossaga meg dolgozik bennem. De ez elmulik hamarosan, ismerem magam. Mostmar. Szoval kulfoldon elem a melegek es felszabaditott lelku emberek eletet. Itt igy ismer mindenki de otthon nem. Itt igy szeret mindenki de otthon nem szeret ugy senki. Itt az vagyok, aki vagyok!!! Ezert szeretnek, tisztelnek. Otthon eltem a hazug eletet, probaltam az elvarasoknak megfeleloen elni. Egy darabig ment, de aztan feladtam a megfelelest, ami azzal jart, hogy egyszeruen nem tudtam magam ellen harcolni tovabb, ami azzal jart, hogy egyre kevesbe probaltam a maszkot fentartani az arcom elott, ami azzal jart, hogy egyre nehezebb volt megfelelni az elvarasoknak, ami azzal jart, hogy egyre kevesbe probaltam a "jofiuakialanyokatszereti-t" adni a haveroknak, ami azzal jart, hogy egyre kevesebbet talalkoztam veluk, ami azzal jart, hogy egyszer csak azt vettem eszre, hogy egyedul maradtam. Mint mar mondtam kegyetlen voltam magammal szemben es nem ezt erdemeltem. Ha lany akart szeretni, nem engedtem. Az osztoneim mast sugtak. Segiteni probaltak - nem engedtem. Ha fiu.........azt sem engedtem magamnak, hogy elmeleti sikon lejatszak lehetseges variaciokat ezzel kapcsolatban. Ha csak egy picit is teret nyertek megfeneklett osztoneim, nyomban ott termett a stoptabla es osztoneim legbatrabb tagjat ugy elvertek, hogy honapokig csak a hatso sorbol nezte, hogy mennyire tehetetlen es gyava vagyok. Oh, nem gyavasag ez, de most hagyjuk. Az elmult husz evbol kimaradt az az erzes, hogy szeretnek.

Na szoval a masik dolog, hogy juniusban megyek haza. Eddig evente ketszer mentem haza - egyedul. Most egy haverral. 4 ev utan talalkozik az ottani es az itteni eletem. Kapnak egy szeletet az ismeretlenbol. Hazalatogatas. Ha csak ilyen egyszeru volna. Nyilvan a haverom is buzi. Oke, nem nyilvan de ez most igy esett. Amikor atkoltoztem egyik varosbol a masikba o volt az elso, akivel talalkoztam a hazban, ahova aztan koltoztem. Azota tart ez a baratsag.

Nemreg unokatesom latogatott meg. Szerveztem a programokat, hogy minel tartalmasabban toltsuk azt a par napot, amig o itt volt. Ekkor jott szoba a spanyol etterem. Na, en nem vagyok otthon egyaltalan a kajak vilagaban (eszek , mert anelkul elfogynek szintre egyszerusitem le az evest ) , plane nem a spanyol ettermek kosztjaban. Ekkor jott az otlet, hogy az en spanyol haverom majd eljon es segit nekunk joizut enni. Igy is lett. Kaja kozben feljott a szo, hogy ki mikor megy haza. Ekkor emlitette meg , hogy o eljonne velem Magyarorszagra. Egybol ravagtam, hogy oke. Egy, baratok vagyunk, miert is ne, ketto, tavaly nyaron en voltam Spanyolba nala, szoval ez igy fair. Ebben maradtunk. Izgalmasnak tunt a dolog egeszen addig, amig a munkahelyemen a mindenkori beszelgetesek kozepette feljott a szo valahogy a haveromrol. A haverom es a munkatarsaim alkotta barati tarsasag ket kulonbozo, ok nem nagyon ismerik egymast. Mar vagy egy oraja beszelgettunk mindenfelerol Fernandaval, amikor is azt mondja nekem, hogy nem igazan kedveli a haveromat. Dehat tok rendes, nem egy hangos egyeniseg, visszahuzodo -alltam ki mellette. Mi a baj vele? O nem tudja igazan, rendes tenyleg meg nincs vele semmi baj de annyira melegnek nez ki. !!!!!!!!!!!!!!!!!????????????????!!!!!!!!!!!!! Whaaaaat?? URISTEN, micsoda??? Bazd meg egy honap mulva viszem haza a heterok szent foldjere referenciakent az itteni eletembol, semmi meleget nem vihetek magammal!! Ket eve ismerjuk egymast nekem annyira hetkoznapi, annyira "normalis" minden, amit csinal. Eszembe nem jutott, hogy meleg, amikor beszelgettunk hogy jonne velem. Azota figyelem igy is. Nem egyszer beultunk egy kavera es bassza meg tenyleg ugy tartja neha a kisujjat. De hogy mondjam meg neki?? Hogyan treningeljem?? Habar a multkor mondtam neki, nagyon ovatosan megjegyeztem, hogy  amit epp csinalt az buzis volt. Elmosolyodott es ennyi. Milyen eszkoz van meg a kezemben az ovatossag es tapintatossag hatarain belul? Valahogy ra kell vezessem, hogy bazd meg meleg vagy! Nagyon! Dehogy nagyon, de Anyam szemevel nagyon. Egyszeruen meg el nem mondom otthon mi a helyzet velem nem lehet meleg korulottem. A napot kerulnom kell! Europa egyik meleg fovarosaban elek. Nem mehetek haza meg semmi gyanussal. Ha egy lannyal mennek haza sem lenne egyszeru, mert mit akarok en egy leszbikus lanytol? Ha mar fiu, akkor viszont nagyon straight-nek kell lennie. De o nem az.  Mondhatnam, hogy egy "Meleg vagyok" tablaval a "kezemben" fogok megjelenni a repteren. Anyam es a szomszedasszonya jon ertem. Anyam es Klarika. Mar latom, ahogy odafordul Anyamhoz es megkerdezi: az ott a fiad? Igen. De miert izzad annyira? 

Na hagyjuk nem akarok ebbe meg belemenni. A lenyeg, amiert elkezdtem irni, az az, amit mar emlitettem. Eros erzelmeim vannak valaki irant . Harom nappal ezelott tort ram. Jo, jo de mint mindig az eletemben most is ovatos vagyok. Egyetlenegy jobaratom tudja Magyarorszagon, hogy mi a helyzet velem. Neki kuldtem egy levelet az egyik ejszaka, mert valakinek el kellett mondjam a sajat nyelvemen, hogy mi van velem. Szoval egy levelet kuldtem neki:

folyt. kov.

 

 

 

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://newdirection.blog.hu/api/trackback/id/tr21941118

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása