HTML

new direction

valami tortent velem, ami eddig meg sosem......

Friss topikok

Linkblog

2010.04.29. 00:29 hho

Elmondtam neki ma delutan. Megbeszeltuk, hogy ma delutan akarok vele talalkozni 3-kor. Felreertettem az sms-t, azt hittem o fog idejonni hozzam, de vegul o vart engem. Elvegre en akarok neki mondani valamit. Eloszor Ocsemmel elmentunk a fogorvoshoz, utana mentem el hozza. A torkomban volt a szivem. Kozeledtem a haz fele. 5 percre lakik tolunk. Felcsongetek. Beenged. Top floor. Kopogok az ajton. mondja, hogy pillanat. Kinyitja. Valamit elkezd mutatni a laptopjan egybol. Kepeket, amiket valaki kuldott neki. Az en szivem meg egyre hevesebben vert. Csak mutatja azokat a kepeket. A tv bekapcsolva. Semmi nincs meg ahhoz, hogy nyugodtan hozzakezdjek a mondandomhoz. O csak a kepeket muogatja. Vartam 2-3 percig de ereztem, hogyha nem kezdek neki, akkor kiugrik a szivem a helyerol. Odamentem a tv-hez es kikapcsoltam. Meg mindig a kepeivel volt elfoglalva. Aztan mondtam neki, hogy akkor elmondom miert is jottem. Pillanat mondta es kikapcsolta a gepet. Tejoeg! Most en jovok. 

Nyilvan nem sikerult ugy elmondanom, ahogy szerettem volna. De a lenyeget elmondtam. Erzeseim vannak iranta, ami tobb, mint a baratsag es amit en se ertek miert pont most jott.Mindegy elmondtam neki, amit akartam. Nagyon meglepodott. Visszakerdezett, hogy biztosan azert mert o ugy viselkedik velem, ahogy. Igen mondtam az is benne van. Sokszor tul kedves vagy velem. De hogy o ilyen es velem mindig magabiztosnak erzi magat es ezert csinalja ezeket, amiket. Es ahhhhhhhh:) Akkor nem kene ezeket csinalnia, igaz, kerdezett vissza. Mondtam, hogy jo lenne, ha nem csinalna. Nem tudott mit mondani ugy az egeszre semmit de nem volt kellemetlen a szitu. Majd felhivtak ot telefonon. Aztan megbeszeltuk, hogy lemegyunk a tengerpartra. (annyira romantikusan is elsulhetett volna ez az egesz, annyira adott minden) Lementunk a partra meg ott is dumaltunk mindenfelerol de ez mar nem olyan volt , mint lehetett volna akar egy oraval ezelott. Nem volt kellemetlen de nem volt ugyanolyan. Sokmindenrol dumaltunk, majd aztan megint szoba hoztam, hogy miota is ismerjuk egymast, ket eve? Mert igazabol nem ertem miert most jott elo ez nalam. O erre azt mondta, hogy nem tudhatod mi fog tortenni, lehet nala is elojon par nap mulva -jegyezte meg tok mellekesen. 

Majd meg dumaltunk par percet es elmentunk a melohelyunkre. En dolgozni o meg talalkozni az o kollegaival.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://newdirection.blog.hu/api/trackback/id/tr501960862

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása