HTML

new direction

valami tortent velem, ami eddig meg sosem......

Friss topikok

Linkblog

2010.04.26. 17:54 hho

 Talalkoztunk ma is. Ez most annyira ugy tunik, hogy istenitem ot.  Nem szokasom barkirol is omlengve beszelni vagy folyton valakin ragodni de most mas a helyzet es pont ezert kezdtem el irni. Ma mar szarul ereztem magam. A bizonytalansag kezd belulrol emeszteni. Ennel meg az is jobb, ha tudom, hogy "nem" a valasz.

Ebednel is osszefutottunk a konyhan es elhivtam, hogy akkor nezze meg az uj lakast, ahova koltoztem. Nagyon felvillanyozodott. Tok boldognak tunt - gondolom en, de legalabbis mosolygott. Ekkor meg nem tudta, hogy meddig kell dolgoznia. Mondtam neki, hogy kora este en is visszajovok melozni, felhatig otthon leszek ha gondolja jojjon el. Normalis esetben ha reggel kezd, akkor 3-ig dolgozik. Tehat annyi idonk lett volna, hogy megbeszeljuk a dolgokat. Most az egyik kollegaja tovabbkepzesre ment, igy bent kell maradnia este 10-ig tudtam meg, amikor kesobb osszefutottunk. Mondtam, hogy en is 10-ig dolgozom. Akkor majd masik nap. Ahogy beleptem a liftbe gondoltam ne legyek hulye. Gyorsan kilepve onnan odasugtam hangosan, hogy 10 utan? Azt mondta, hogy ok. 95% volt a hangjaban. Meglatjuk eloszor is mennyire fontos neki, hogy talalkozzunk. Elvileg o akart eljonni megnezni a lakast. De igy volt o ezzel az elmult ket lakassal is, ahol gyorsan laktam mostanaban. Mindig mondta, hogy hivjam meg vagy csinaljunk "warming" bulit. Sose figyeltem erre oda, hogy o ezt szeretne. Mondom ez az erzes csak most jott reszemrol. Tobb, mint ket eve ismerjuk egymast....Szoval, ha nem mondja le az esti talalkat, akkor az egy pozitiv dolog, de lehet csak a baratsagunkra nezve. Aztan jon a fekete leves. Marpedig el fogom mondani neki. Muszaj. 

Jah, koltoztem megint. Tavaly osz ota harmadjara. Rossz igy ossze vissza bolyongani. Annyira le kene irni azt is, hogyan kerultem ide az lemult evek alatt, ide egy tajfoldi lany lakasaba (hany csavo irigyelne), aki nagyon jo baratom. De most semmi energiam erre. Talan a ma este utan, ha lenyugszom. Ha azt mondja nem, akkor ki kell kaszalodjak ebbol. Ami talan meg nem olyan mely es talan nem lesz annyira gaz. Errol jut eszembe ma az ipodom folyamatosan szerelmes dalokat jatszott nekem. Randomra van allitva es akarmilyen zene szolhatott volna benne de neeem. Szerintem az osszes szerelmes dalt le akarta nekem jatszani. Mindig tekernem kellett. Tenyleg mindig. Ha azt mondja igen, fogalmam nincs.....asszem boldognak kene legyek de azt sem tudom mi az. Majd kiderul. Remelem ma este. Nagyon remelem. 

Majd jovok. hajjjjajjjajjjj.........

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://newdirection.blog.hu/api/trackback/id/tr921953326

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása