HTML

new direction

valami tortent velem, ami eddig meg sosem......

Friss topikok

Linkblog

2010.04.25. 01:34 hho

 Ma reggel, amikor mentem dolgozni O mar dolgozott. Persze, hogy koszontunk egymasnak. Mosolyogva koszont viszont faradtnak tunt. Elozo este jottek haza a nyaralasbol es vegig o vezetett. Eredetileg Marokkoba mentek volna de kozbeszolt a vulkan. Vasarnap indultak volna reggel 6:45-os jarattal. Elozo nap vegig a hirteveket neztuk, hogy akkor tudnak menni vagy sem. Nem tudtak. Osszeultek es itt mentek el egy 5 napos nyaralasra. Ez alatt a par nap alatt erosodtek fel az erzesek.

Ez ido alatt hataroztam el, hogy beszelek vele. De amikor meglattam ma reggel, osszeszorult a gyomrom: tenyleg beszelni fogok vele?? Minel hamarabb! Idaig konnyebb volt, konnyebb volt eldonteni a tavolleteben, hogy beszelek vele de most ,hogy itt van....... Persze meg fogom mondani neki, hogy mit is erzek.

Egyutt dolgozom egy magyar parral, egykorouak vagyunk. Katat avattam be valamelyik nap ebbe a tortenetbe. Napokig kerulgettem mig el mertem neki mondani, hogy mi van. Mostmar persze be kell szamoljak mindenrol neki. O mondta tegnap, hogy szerinte a legjobb kapcsolat a baratsagbol alakul ki. Mert ilyenkor baratok is vagytok es tarsak is. Asszem igaza van, legalabbis ha jobban belegondolok en ezen mar gondolkodtam. Es en is arra jutottam, hogy nekem is a tarsam a barataim kozul fog elobukkani. Nem vagyok egy nagy ismerkedos. Idegenekkel nagyon nehezen veszem fel a kapcsolatot. Viszont a barataimnak mindent! Szoval beszelgettunk a helyzetemrol. Nyilvan el kell mondanom Fernandonak mit is erzek. Viszont a riziko ott van, hogy ezutan mar nem lesz olyan a baratsag ,mint eddig volt. De ezt a rizikot fel kell vallaljam, mert ha kesobb is a baratok kozul jon valaki, aki irant erzek valamit, akkor nem lehet, hogy nem mondom el neki, mert felek, hogy mi lesz a baratsagunkkal, mert igy nem jutok aztan semmire.        

Egy helyen dolgozunk de mas reszlegen. Melo kozben kuldtem neki egy sms-t, hogy milyen volt a nyaralas. O visszairta, hogy nagyon jo volt de el kell mennunk egy italra es akkor majd mesel. "El kell mennunk.."-irta. Nyilvan itt is a szivem diktalja az ertelmezeset annak, hogy "el kell mennunk". Annyira vigyaznom kell, hogy ne lovaljam magam bele hamis illuziokba. 

Amig tavol volt sokkal konnyebb volt a jobbik variaciot elkepzelni. Most, hogy itt van......egy kicsit remenyvesztett vagyok. Nagyon jokepu kolok. Mindenkinek tetszik. Fiuknak, lanyoknak.Mindig jo fenykep keszul rola, szoval az a kimondott jokepu csavo. Mindenki aranyosnak tartja, mindenki szereti. De engem nem ez fogott meg benne. Tobb, mint ket eve ismerjuk egymast. Amikor eloszor talalkoztunk nem is igazan kedveltem , mert olyan lenezoen, ki vagyok mi vagyok modon is tud beszelni.  ("mindig jo fenykep keszul rola"????? - ez fontos?????? ). Meg nekem nem tetszenek az ilyen "aranyos jokepu" fiuk. Szoval en nem igazan amiatt kedveltem meg ennyire, ahogyan kinez, hanem az evek soran azert , amilyen. Asszem ez tok jo alapja lehet barmilyen kapcsolatnak, nem csak ennek. 

Ocsemek jottek le hozzam ket napra szabadsagra. Gyonyoru idot fogtak ki. A tengerpart tele volt emberekkel. A nap szaz agra sutott. Jegkrem mindenki kezebe. Meg sor, persze. Ocsemet ma reggel ota nem lattam, o el van egy lannyal......A fogorvosnal azt mondtak neki, hogy valszeg nyalkove van. Klara ad egy beutalot a korhazba es ott majd eldontik mit is kell vele csinalni. Olyan furcsa, hogy itt van abban a varosban, ahol batyus lakik. Ide mindig engem jott meglatogatni, most meg valahol itt van. Fogalmam nincs merre. De valoszinu jol erzi magat. Itt aztan lehet bulizni, szoval nem fognak unatkozni.

Hanyszor elprobaltam mit is fogok neki mondani: 

Fernando, asszem "bajban" vagyok veled. Tudom egy parszor mar mondtad, hogy nem vonzodsz hozzam de valami tortent velem...valamit erzek irantad par napja, ami tobb, mint baratsag. Csak ugy jott. Megtortent..........ezt nem hiszem, hogy ide le kene irjam......nem irom le. En ebben nem vagyok jartas.....nem akarom azt, hogyha hulyeseget irok, akarok mondani ,azt mindenki lassa. Ez az elso alkalom, hogy valakinek az ereseimrol fogok beszelni. 15 evesnek erzem magam.

Ha mas szemszogbol nezem ezt az egeszet, akkor akar ongyilkos akcionak is felfoghatnam ezt a "baratjanak lenni" dolgot. Ezt talan regebben mondtam is neki vagy csak akartam, hogy barki lesz neki a kovetkezo baratja, tarsa, annak nagyon nehez helyzete lesz pontosan az elozo kapcsolata miatt. Amirol le is irtam, hogy nem azert lett vege ,mert kihultek az erzesei.  3 ev hosszu ido es "eroszakkal" lett veget vetve a kapcsolatnak. Szoval ha igy nezem a dolgot ,akkor elgondolkozom, hogy jo lenne ez nekem? De ha meg igy gondolkozom , akkor igazan szeretem ot? Vagy csak tul  jozanul is tudom nezni a dolgokat? Vagy baromi hulye vagyok, aki tul sokat gondolkozik? Ez utobbi mindenfelekeppen igaz. Asszem csak megijedtem es nagyon affele hajlok, amit Ildiko is irt, hogy megijedek a csalodastol es hajlamos vagyok elmeleti sikon lejatszani a variaciokat es eljutni a nagy semmibe.....

Beszelni fogok vele ez nem kerdes. A valasz sms-ben is megirtam neki, hogy akkor menjunk el dumalni valahova, ahol o is el tudja meselni ,hogy milyen volt a nyaralas. Nyilvan erdekel, de oooooooh van nekem ennel sokkal fontosabb mondanivalom szamara. 

Meglatjuk holnap talalkozunk-e es alakul-e valamerre egyaltalan az idopontja a beszelgetesunknek. Nyilvan, ha nem talalkozunk sms lesz belole. De vajon erezni fogom-e , hogy akarja , hogy talalkozzunk. 13-nak erzem magam.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://newdirection.blog.hu/api/trackback/id/tr251949224

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása